بسم الله

سلام ...

یه زمانیی بود عاشق این بودم که نویسنده شم ... بعد چند سال بعدش با وبلاگ آشنا شدم .....یه جورایی تو تک تک لحظه های زندگیم منتظر بودم ، برم دانشگاه و وقتم باز شه و بتونم واسه خودم وبلاگ خودم و پیش ببرم .....اما دست بر قضا هر چه جلوتر رفتیم با چیزای جدیدتری آشنا شدم .... فیسبوک یکی از عواملی شد که از بقیه چیزا دست بکشم و خودم و توش خفه کنم ..... از حق هم نگذریم محیط فوق العاده ای داره ......اما بعده یه مدت خواستم یه کم واسه تغییر هم شده چیز های دیگر و امتحان کنم ....... الان هم تو "tiwall" هستم هم تو "instagram" اما دومی هم شباهتش به فیسبوک کم نیست .......خیلی تو چشی .........اما اینجا یه چیز دیگه است .........میخوام اینجا فرای چیزی باشم که تا حالا نشون دادم .........مثل یه شیشه صاف باشم ........امیدوارم دوستان خوبی پیدا کنم .......(اینجا مثه دفتر خاطراتم میبینم : یعنی هر چی تو ذهنمه رو بی شیله پیله خواهم گذاشت ) ......