من و فال حافظ

مجادله نویسیو از رفیقم یاد گرفتم اما خودمم یه جورایی توسعه اش دادم ؛ الانم خیلی این کارو دوست دارم چون معمولا به جاهای خوبی میرسه! من(-) و فال های حافظ(+) +باز خورد به پیسی اومد سراغ من - شیخ شیراز تفضلی به لطایف این دیوانت میزنم تا بشود همان که بهتر است +ای زبونبازا؛از این قبایل جملاتش نبود به مولا راه نمیدادم -هممممم.....امممممم..... خدایا بزنه اوکی بشه ..... دمت گرم ... یا حضرت حافظ ببینم چه میکنیا +میرزا ورقدون اون صفحه 67و68 بچسبون به هم تا یه کم بخندیم -اه .... نشد یه بار درست باز کنما ..... +خخخخخخخ..... هاهاهاه ..... - هممم ....امممم..... یا خدا به امید تو +اهم .... میرزا بیار 111 -نممممم...مممممم .... نفهمیدم بزار یه بار دیگه بخونم +ای بابا این جوونکام کندذهن شدنا ...والا قدیما طرف باز میکرد با هر بیت غزل هفتاد هشتاد تا خاطره داشت -هممممم .... اها گرفتم .... این حافظم اصلا نگه صبر ...شبش روز نمیشه ها + :| خودم حتما نیاز بوده دیگه -خب دم شما گرم ... [صدای بوسه] +اینجا اینجا .... اینجا رو هم بوس کنی دیگه تمومه ... اها مرسی - خدای این فال حافظ و از ما نگیر + Like a Boss .... حال کردی میرزا -یا علی! +علی یارت جوون .... خدا پشت پناهت .... مرامت و بخورم .... ایشالله جور میشه فقط یه کم زمان میخواد دیگه صبر کن!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.