یه سلام بهتر تر!

"تا اخر گیومه رو با انرژی بخونید" ((سلام! کاری که بعضی اوقات یه فال باهات میکنه صد تا مشاوره ی روانشناسی نمیکنه ! جالب بود وقتی داشتم میخوندم اون کذا رو همه حرفای دوستام و اطرافیانم از جلو روم رد میشد! اما ایندفعه یه تیک ریز هم بغلش میخورد! هر بار یه چیزیو قول میدم ... درست نمیتونم بهش عمل کنم ! ... این دفعه قول نمیدم ... اما سعی میکنم تلاش کنم!)) هایالله... از ما حرکت از تو توربوشارژ! تشکر و عذر خولواهی زیاد از عارفه و متین ... این چند مدت اذیت کردمتون ببخشید! سعی میکنم جبران کنم!
نظرات 2 + ارسال نظر
... چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:23

والا اگه ما اذیت شده باشیم

محسن سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 15:47 http://mohsen-rahimi.blog.ir/

سلام داش رضا
حرف دلمو زدی (:
فال خیلی بهتره !!
راستی یکاری بکن بشه برای پست های قدیمی نظر گذاشت
یاعلی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.